ΛΑΟΣ Αδέσμευτη Καθημερινή Εφημερίδα Ημαθίας
Παρασκευή, 18 Μαϊ 2012 Προσθέστε στα Αγαπημένα Προσθέστε στα Αγαπημένα



Πρωτοσέλιδο 18/05/2012


Αναζήτηση
Newsletter
Εφημερίδα Λαός
» Παρουσίαση Εφημερίδας
» Περιοδικό Λάμδα
» Ράδιο Τύπος FM 99,7
» Συνεργάτες
» Στοιχεία Επικοινωνίας
Διαφήμιση


Αρβανιτίδης

e-politikos.gr

Τα νέα της Περιφέρειας

Αρχική Σελίδα / Ειδήσεις / Τεχνολογία

19.10.2011

Η αύξηση της ανεργίας προάγει την κατανάλωση αλκοόλ

Η αύξηση της ανεργίας προάγει την κατανάλωση αλκοόλ


Όπως επισημαίνει ανακοίνωση του Πανεπιστημίου του Μαϊάμι, όπου πραγματοποιήθηκε η νέα μελέτη, η διαθέσιμη βιβλιογραφία υποδεικνύει ότι η κατάχρηση αλκοόλ μειώνεται σε οικονομικά δύσκολους καιρούς, πιθανότατα επειδή ο κόσμος έχει λιγότερα χρήματα να διαθέσει σε δευτερεύουσες ανάγκες όπως το αλκοόλ.

Το ακριβώς αντίθετο συμπέρασμα προκύπτει τώρα από τη μελέτη του Μάικλ Φρεντς, οικονομολόγου που ειδικεύεται σε θέματα υγείας: η κατάχρηση αλκοόλ και η συχνότητα του αλκοολισμού αυξάνονται σημαντικά όσο η απασχόληση πέφτει σε επίπεδο αμερικανικής πολιτείας.

«Είμαστε από τους πρώτους που δείχνουν ότι, παρόλο που τα εισοδήματα πέφτουν για τους περισσότερους ανθρώπους σε καιρούς οικονομικής δυσπραγίας, η προβληματική ή ριψοκίνδυνη χρήση αλκοόλ αυξάνεται» λέει ο ίδιος ο Φρεντς.

Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Health Economics, με τίτλο «Μακροοικονομικές συνθήκες και υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ».

Η ομάδα του Φρεντς εξέτασε δεδομένα που καλύπτουν το διάστημα 2001-2005 και αφορούν μια σειρά από δείκτες που δεν είχαν ληφθεί υπόψη σε προηγούμενες σχετικές έρευνες, όπως η κατάχρηση και η εξάρτηση.

Η ανάλυση υποδεικνύει ότι, όταν η ανεργία αυξάνεται, ακόμα και οι άνθρωποι που έχουν εργασία είναι πιθανότερο να κάνουν κατάχρηση αλκοόλ και να οδηγούν μεθυσμένοι. «Η εξήγησή μας είναι ότι ακόμα και οι απασχολούμενοι μπορεί να επηρεάζονται ψυχολογικά [για παράδειγμα από το φόβο ότι μπορεί να μείνουν και οι ίδιοι άνεργοι] από την οικονομική επιδείνωση» αναφέρει ο Φρεντς.

Η έρευνα έδειξε ότι η η οικονομικής επιδείνωση αυξάνει την κατανάλωση αλκοόλ σε όλες τις δημογραφικές ομάδες, ιδιαίτερα όμως για τους Αφροαμερικανούς και τα άτομα 18-24 ετών.

Έδειξε ακόμα ότι οι έγγαμοι με παιδιά είναι λιγότερο πιθανό να το ρίξουν στο ποτό, ενώ αντίθετα η κατάχρηση αλκοόλ αυξάνεται όταν ανεβαίνει το εκπαιδευτικό επίπεδο και το εισόδημα.


Εκτυπώστε το άρθρο Εκτυπώστε το άρθρο Προσθέστε στα Αγαπημένα Προσθέστε στα Αγαπημένα
Στείλτε τη σελίδα σε φίλους Στείλτε τη σελίδα σε φίλους Σχολιάστε το άρθρο Σχολιάστε το άρθρο

Facebook Twitter Google Blogger Sync BuzzBee Bobit Cull MySpace StumbleUpon Digg Live Technorati Del.icio.us Gmail Περισσότερα...

Ημερολόγιο
« Μάιος » « 2012   *
Δε Τρ Τε Πέ Πα Σά Κυ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Δείτε επίσης
Άλλες ειδήσεις
27.04.2012

» Νέα σαρκοφάγος κατασκευάζεται στο σταθμό του Τσερνόμπιλ
» Μετεωρίτης διαλύθηκε πάνω από την Καλιφόρνια με ισχύ πυρηνικού όπλου
» Οι πλούσιες χώρες πρέπει να μειώσουν την κατανάλωση, οι φτωχές τον πληθυσμό
26.04.2012

» Ένας «μικρός» πυρηνικός πόλεμος θα ήταν μεγάλο πλήγμα για την ανθρωπότητα
» Το ασιατικό κουνούπι-τίγρης ήρθε στην Ευρώπη για να μείνει
25.04.2012

» Windows 8 Release Preview στις αρχές Ιουνίου
» Δύο ακόμα αρκούδες σκοτώθηκαν το ίδιο βράδυ στους δρόμους της Μακεδονίας
09.03.2012

» H Deutsche Telekom σπάει το ρεκόρ ταχύτητας στη μετάδοση δεδομένων
15.02.2012

» Ακόμα ένα εμβόλιο που αποτυγχάνει να αντιμετωπίσει τον HIV
» Αυτόλογα βλαστοκύτταρα διορθώνουν τις βλάβες μετά το έμφραγμα
Είσοδος
Απομνημόνευση κωδικού πρόσβασης;
  Ξεχάσατε το password σας;





Komotini On-Line Komotini On-Line
Φιλοξενία: MyHost
Powered by Bitrix

Εφημερίδα Λαός Copyright © Εφημερίδα Λαός 2005-2010
Βενιζέλου 10, Βέροια. Τηλ: 23310 66913, Fax: 23310 66979. E-mail: laosver@otenet.gr.
Αναδημοσίευση μέρους ή ολόκληρων των άρθρων επιτρέπεται μόνο με παραπομπή στην πηγή και με την γραπτή άδεια του εκδότη.